Antwoord op veelgestelde vragen

Antwoord op veelgestelde vragen

Binnenkort vind je hier de veelgestelde vragen over ToBe Online

Je kunt ons ook altijd een mail sturen met jouw vraag. We kunnen deze vraag dan wellicht opnemen in onze faq.

Veelgestelde vragen

Vind het antwoord op jouw vraag

Algemeen

Onze Klantenservice kan je vast en zeker helpen. Stuur een mail naar Klant@tobe.nl en vermeld je voor- en achternaam in het bericht. Vertel ook in het kort wat je al hebt geprobeerd om in te loggen en wat voor (fout)melding je in beeld krijgt. Je wordt zo snel mogelijk geholpen door een van onze medewerkers.

Onze Klantenservice van dit voor je uitzoeken, neem contact op via Klant@tobe.nl. Vermeld in de mail onder welke naam je de aankoop hebt gedaan, wat je gekocht hebt en eventuele andere belangrijke info.

Onze Klantenservice heeft één e-mailadres, namelijk: Klant@tobe.nl. Je kunt hier al je vragen stellen. In eerdere mails van ToBe Online is een onjuist e-mailadres gecommuniceerd, de inbox van dat verkeerde info-adres wordt niet gecheckt.

Online lessen vanwege de lockdown

De video’s zijn eigenlijk twee lessen in één. Aan het einde van elke lesvideo krijg je namelijk van de docent een opdracht waarmee je de week erop aan de slag kunt. Je bekijkt dan nogmaals de video om de extra opdracht uit te voeren.

Ja, de online lessen vervangen de lessen op locatie. Veel lessen vinden plaats via Zoom en sommigen op locatie. Wanneer je les niet via Zoom of op locatie kan plaatsvinden bieden we je een lesvideo aan via ToBe Online.

Alle jaarcursussen gaan zo veel als mogelijk door via Zoom, de gemiste lessen proberen we later dit seizoen nog in te halen. Mocht dit niet meer lukken, dan kijken we aan het einde van het seizoen of je in aanmerking komt voor restitutie.

Live streams

Je vindt deze onder ‘Mijn aankopen’ als je bent ingelogd op je Mijn ToBe Online account. Check dus of je bent ingelogd, want anders zie je je aankoop niet. Zie je je aankoop ook niet als je bent ingelogd? Mail dan naar onze Klantenservice via Klant@tobe.nl.

Nee, onze live streams worden eenmalig op het aangekondigde tijdstip uitgezonden. Na afloop kan de live stream niet worden teruggekeken.

Check je eigen internetverbinding. Is deze stabiel en snel genoeg om te live streamen? Het device (computer, tablet, telefoon) waarmee je de live stream bekijkt moet een goede internetverbinding hebben, zodat je ongestoord kan genieten van de live stream. Voor streaming heb je minimaal een verbinding van 30 MB per seconde (mbps) nodig. Je Internet kan trager worden als, naast jou, ook iemand anders gebruikt maakt van dezelfde verbinding. Bekijk op http://www.fast.com je internetsnelheid. Is deze snel genoeg maar hapert de live stream? Dan is je verbinding misschien niet stabiel, dit kun je oplossen door je device te verbinden met een vaste internetkabel.